صندلی داغ


سوگل هستم !

نام : مهسا ... شما ترجیحن مهسا جون صدا کنید!!!
سن و محل تولد : 19/11/78 تو تهران به دنیا اومدم اما تو کرج زندگی می کنم ....
درباره ی خودت : دوستان قبل از هر چیزی بگم که تو مدرسه تیزهوشان یا همون سمپاد درس می خونم (مدرسه ام تو حلقتون ) در ضمن اضافه کنم که سمپاد مخفف سازمان منگلان پرت شده از دبستانه ( جدی نگیرینا!!)
شیطوووون....مهربون ..... شلوغ ... پرحرف .... بیشتر وقتا پررو ...گاهی احساساتی ... گاهی منتظقی .... (چمیدونم بابا هر دفعه یه جورم!!! )از آدمایی که رو مخن متنفرم ... عاشق آهنگ گوش دادن در هر شرایطی از جمله صبح ...ظهر ...شب .... در هنگام غذا خوردن .... تو حموم ...تو دستشویی ... موقع درس خودندن ....موقع نق زدن به مامان ...موقع نق زدن به داداش ....موقع ظرف شستن ....موقع آشپزی ... تو خیابون ....توپارک ... موقع تلویزیون دیدن و کلا در هر شرایطی دارم آهنگ گوش می دم بیشتر وقتم رو با دوستای صمیمیم ، با آهنگ ، با نت . با کار های چرت و پرت که از انجام دادنشون لذت می برم پر می کنم .... سعی می کنم همیشه شاد باشم و سعی می کنم زیادی لوس نباشم ... دوس دارم مستقل و آزاد باشم و دوس ندارم کسی بم دستور بده و واقعا عاشق کتاب و رمان هستم و اینکه دوستام رو خیلی دوس دارم و می دونم که خدا همیشه هوامو داره واسه همین عاشقشم ....بگو خب!!!
علایق : آهنگ گوش دادن ... داداش هام .... رفییییق هام ( رفیق فابریکاااا)... شیطونی ... نت .... خندیدن ... فست فود !!! عذاب دادن معلم هاااا..
خواننده های مورد علاقه : Adele .... امییر تتلو ...مازیار فلاحی .. زد بازی ...سیامک عباسی ... سامی بیگی .... زانیار ..رستاک .. خانوم گوگوش ...25 باند...و ... !!!
نظرت راجع به وبلاگ من : خعلی خوبه ...!!!! ینی خاااک بر سر اونایی که میان و نظر نمیدن !!!
حیوان خانگی : ندااااااارم
درس مورد علاقه : زباااااان و ادبیات ....
رنگ مورد علاقه : بنفش ، سرخابی ، سرمه ای
در پایان:
از آشنای باحاتون خوش حال شدم و مطمئنم شماهم به زرس (ضرس ....ضرص ... ظرس ... ظرص ... زرص ) قاطع از آشنایی با من خوشبخت شدین !!!!

بای !!

 

وحالا سوگل:

مهسا جان از شما بسیار ممنونم که مهمون صندلی داغ این هفتمون بودی!

و وقت باارزش خودت رو در اختیارمون گذاشتی و ما رو بیشتر با خودت آشنا کردی!

حالا ببینیم مهمون هفته آیندمون کیه!

http://www.khanoombala.loxblog.com/

اینم وبلاگشون

 


نظرات شما عزیزان:

kiyana
ساعت20:20---23 مرداد 1392
aliiiiiiiiiiiiiii booooooooddddddddd

sana
ساعت19:55---18 مرداد 1392
khili ziba bod
پاسخ:tnx


سپیده
ساعت16:39---6 مرداد 1392
سوگل جان خیلی خوشحال شدم که من رو با یک نفر دیگه هم اشنا کردی ممنون
پاسخ:خواهش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,ساعت 22:7 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com